ŠvP - Javorník - 4.B

11.5.2017

Dobrý večer,

vše je v pořádku. Dnes bylo krásné slunečné počasí. Navštívili jsme rozhlednu Javorník, kapličku sv. Antonína, stavěli jsme domečky v lese a večer jsme opékali špekáčky. Všechny děti posílají pozdravy.

Zítra se zase ozveme .

12.5.2017

Dobrý den,

dnes jsme byli na celodenním výletě.  Procházeli jsme kolem Pustého hrádku a naši výpravu jsme zakončili na hradě Kašperk.  Na hradě jsme měli prohlídku, při které si děti vyzkoušely, jak vypadal život na hradě. Cestou zpět i večer jsme hráli hry. Ještě před  spaním děti vyplňovaly pracovní listy.

Všechno je v pořádku a moc vás zdravíme.

4.B

13.5.2017

Dobrý večer,

dnes jsme měli sportovní den. Už ráno jsme začali rozcvičkou, během na 50 metrů. Pokračovali jsme skokem do dálky, skokem přes švihadlo a dalšími aktivitami např. míčové hry. Nechyběli ani karty. . Byli jsme na procházce v lese. Kreslili jsme na trička a vyráběli medaile. Večer jsme hráli vědomostní hry. Zdravíme vás.

4.B

14.5.2017

Dobrý večer,
tento víkend jsme věnovali sportu (dětská olympiáda). Sportovní aktivity si pro nás připravil pan učitel Michal Ambroz z naší školy z druhého stupně.
Během dnešního dne jsme vystřídali tyto sportovní disciplíny: běh přes překážky, hod oštěpem, hod diskem, běh s medicimbálem.
Odpoledne jsme věnovali nacvičování divadelní hry Tři bratři, kterou jsme po večeři zahráli. Divadelní hru jsme si moc užili a sklidili jsme velký potlesk od našich učitelů.
Poté jsme si trochu odpočinuli a hráli jsme vědomostní hry v sále a pak následovalo překvapení večera diskotéka a společenské hry.
Všechny moc zdravíme a nejvíce maminky a přejeme vše nejlepší ke dni matek.
Děti posílají pusu.

15.5.2017
Dobrý večer,
chtěli bychom poděkovat panu učiteli Ambrozovi za víkendovou sportovní olympiádu.
Po snídani jsme se vydali do lesa k Měsíčnímu kameni, u kterého jsme hráli paintball s čísly. Cestou zpět jsme hráli další hru, která se jmenuje číselné řady, při které děti sbíraly čísla a poté je skládaly. Po obědě jsme šli na hřiště a hráli jsme muší fotball (pafotbal), vybíjenou a další míčové hry. V podvečer jsme pletli věnce na louce a poté jsme opékali špekáčky. Také jsme psali pohledy a radovali se z příchozích. Den jsme zakončili bojovkou.

Jak to vidí děti:
Na ŠVP si to všichni užíváme, je tady velká zábava, hrajeme hry, chodíme na procházky, byli jsme na hradě Kašperk. Opékali jsme špekáčky a povídali si, byla i diskotéka.
Lucka
Ahoj, mami a tati, asi nejvíce se mi líbila dětská olympiáda, co nám připravil pan učitel Ambroz. Házeli jsme oštěpem, skákali jsme do dálky, běhali jsme s medicimbalem. Škola v přírodě se mi zatím líbí.
Laura
Docela dost se mi líbil celodenní výlet, ale den poté byl déšť. Líbilo se mi, že přijel pan učitel Ambroz.
Sváťa
Dnes jsme se probudili. Poté jsme si dali snídani a šli jsme k Měsíčnímu kameni, kde jsme hráli hry. Po svačině jsme šli hrát další hry. Poté byl oběd a zase hry. Večer jsme opékali špekáčky a psali pohledy a dopisy. Pak jsme šli psát tento papír.
Vojta D.
Ahoj rodiče, mám vás rád, protože tady zažívám spoustu legrace. Byl jsem na rozhledně u kaple a u Měsíčního kamene. Vyhrál jsem plyšáka. Pak jsem ještě byl na hradě Kašperk, kde prodávali suvenýry a občerstvení.
Matěj Tü
Hráli jsme desetiboj s panem učitelem Michalem a šli jsme na hrad Kašperk a rozhlednu Javorník. Líbí se mi tady!
Marko
První den jsme byli na rozhledně Javorník. V pátek jsme byli na Kašperku. V sobotu a v neděli jsme hráli hry (dětská olympiáda). Dnes jsme byli u Měsíčního kamene a hráli jsme hry.

Štěpán

Dnes jsme hráli paintball s čísly a nabíjeli jsme se o měsíční kámen. Potom jsme opákali špekáčky a šli jsme psát dopisy. A co bude dál, to se uvidí!
Vanda
Líbí se mi, že je tady hezký výhled. Zažili jsme spousty zábavy a dobrodružství. V hotelu jsme hráli hry. Moc se mi tady líbí.
Dominik
Šli jsme na hrad Kašperk a druhý den byla dětská olympiáda. Poté jsme opékali špekáčky. Je to tady moc krásné.
Renata
Objevil jsem nová místa, kde jsem ještě nebyl.
Pepa
Dnes jsme byli venku, hráli jsme různé hry a vili věnce. Pak jsme šli opékat špekáčky a chvíli poté jsme psali dopisy a já ztratila pro své rodiče pohled, tak alespoň píšu tento vzkaz.
Tereza
Ahoj, mami a tati, na ŠVP je to super, akorát celodenní výlet byl náročný.
Markéta
Ahoj mami, tati a Dane, posílám vzkaz ze ŠVP. Jídelníček se mi líbí, až na to že nejím polévku koprovku, také jsme měli buchtičky se šodó. Navštívili jsme hrad Kašperk.
Matěj Tó.
Na ŠVP se mi líbí výlety a procházky a vše je celkem fajn.
Nikola
Dnes jsme byli na výletě na měsíčním kameni, pak jsme šli na fotbalové hřiště, kde jsme hráli muší fotbal a další míčové hry: vybíjená, fotbal. Po návratu k chatě jsme opékali špekáčky.
Lukáš
Milá maminko, jsem ráda, že ti můžu poslat vzkaz přes internetové stránky naší školy, protože ti to dojde dříve než dopis. Dnes jsme byli venku, hráli jsme muší fotbal. Hráli jsme vybíjenou a paintball s čísly a já jsem vyhrála, protože jsem nebyla vidět, ale neměla jsem ničí kartičku.
Tamara
Ahoj, mami a tati, na ŠVP se mi líbí. Vaří tu celkem dobře. Měli jsme dětskou olympiádu, různé hry i sporty. Pozdravuj všechny doma. Moc se na vás těším.
Vojta P.
Ahoj, mami a tati, byli jsme na Kašperku. Hráli jsme hru Tři bratři a já jsem hrála babu z mokřin. Těším se na vás.
Kristýna
Dnes jsme šli na fotbalové hřiště a hráli jsme muší fotbal. Spočívalo to v tom, že jsme měli ruličky od toaletních papíru na na očích. My jsme vyhráli. Pak jsme šli a opékali jsme špekáčky.
Jenda
V pátek jsme šli na celodenní výlet. V sobotu proběhla dětská olympiáda. Také jsme byli na rozhledně Javorník, měřila 39m. Je to tu celkem hezké.
David

16.5.2017

Dobrý večer,

dnes jsme po snídani barvili medaile, které jsme si vytvořili ze samotvrdnoucí hmoty. Odpoledne jsme jeli autobusem  na zámek Vimperk, kde jsme měli prohlídku, při které jsme vyplňovali pracovní list. Pod zámkem jsme navštívili cukrárnu.  Večer jsme strávili u ohně. Všechny děti posílají pozdravy.

Menu

Dobrý den,

dojeli jsme v pořádku do hotelu Krásná vyhlídka.