ŠvP - Nové hutě - 6. a 7. ročník

Veškeré foto v následujícím odkazu. Klikni!!!

Pátek 7.10. 2016

Po rozloučení s rodiči před školou jsme celý natěšení vyrazili na cestu směr Nové Hutě.  Po příjezdu, kdy jsme se nastěhovali do pokojů a vybalili si věci, jsme absolvovali oběd a vyrazili na výlet k prozkoumání blízké krajiny. Po cestě, která byla místy trochu zmáčená, jsme měli krásný výhled na celou přilehlou krajinu, kterou vyplňovali pastviny, kde se pásly krávy.  A dokonce se některým z nás podařilo najít i krásné kousky hub. Po návratu na hotel a vydatné večeři jsme dovybalili věci a začali sbírat sílu na další den.

Sobota 8. 10. 2016

Vzhledem k tomu, že jsme se v pátek neučili, museli jsme tento vzdělávací deficit mimořádně dohnat dopoledním vyučováním. Po obědě a odpoledním nástupu jsme využili chvilkového vylepšení počasí a vyrazili jsme před hotel a využili jeho sportovního hřiště. V momentě, kdy začalo pršet a místy to vypadal, že snad začne padat i sníh jsme se vrátili na do tepla na hotel a hráli zábavné hry. Po večeři na nástupu jsme byli nadšeni informací, že bude diskotéka. Naše prvotní nadšení ale po chvilce vystřídali i pocity určité nervozity. Jaké to asi bude, a zvládnu se vrtět do rytmu… Naše obavy ale byly ale zbytečné. Vše dopadlo na výbornou.

Neděle 9. 10. 2016

Po dopoledním vyučování jsme zažili sportovní odpoledne. V týmech jsme absolvovali, ať více či méně úspěšně, jednotlivé disciplíny. Počasí nám přálo, než se obloha zatáhla a začalo pršet. To nám ale vůbec nevadilo, protože jsme vše stihli a šli se schovat do hotelu. Kde jsme po večeři vyslechli vyhlášení a ti nejlepší z nás si odnesli nejen potlesk a uznání soupeřů ale také i něco dobrého na zub. Zítra nás čeká celodenní výlet, tak rychle do peřin a spát.

Pondělí 10. 10. 2016

Dnes náš hned po snídani čekal celodenní výlet na Lipno, a to přímo na Stezku korunami stromů. Na místo nás dovezli autobusy s moc příjemnými řidiči. Po příjezdu nám počasí přálo a proto jsme po malém odpočinku vyrazili po svých nahoru. Po vstupu na stezku se před námi postupně otvírali krásné šumavské  panoramata. Čím jsme byli víš, tím níže se dostávala teplota. To nám ale nevadilo, protože jsme byli dobře oblečeni a tato situace nás ani v nejmenším nezaskočila. Při výstupu jsme na stezce zkoušeli zodpovídat různé otázky týkající se stezky. Dozvěděli jsme se mnoho zajímavého. Po absolvování stezky přišlo malé zklamání, že není v provozu skluzavka... Ale chuť si alespoň žáci ze 7. ročníku zpravili jízdou na koloběžkách zpět na parkoviště, kde už na nás čekali autobusy. Po příjezdu na hotel jsme se po večeři vrhli na projekty, kde jsme se pokusili na papír dát vše nejlepší z nás, o tom, co jsme se dnes dozvěděli. Dnešní den byl opět hodně náročný, takže postel a spát.

Úterý 11. 10. 2016

Po dopolední výuce jsme vyrazili na výlet směr Kvilda, kde je od letošního roku otevřena obora přežvýkavých sudokopytníků – Jeleni. Počasí nám opět nepřálo, ale místo deště nás trochu trápil sníh. Když jsme dorazili na místo, přivítalo nás útulné infocentrum, kde jsme se dozvěděli snad ‘‘vše‘‘, co se dá o jelenech vědět. Když jsme vše nastudovali teoreticky, tak jsme vyrazili směr obora, kde jsme museli jít co nejtišeji, abychom zvěř nevyplašili. A podařilo se.  Mezi stromy se nám naskytnul pohled na pár statných jedinců jelena s laněmi. Nádherné a majestátné zvíře. Po příchodu na hotel nás večer čekala diskotéka, kde jsme nechali poslední zbytky své energie, které v posteli ovšem na zítra rychle doplníme.

Středa 12. 10. 2016

Dnes nám počasí moc nepřálo a už během dopoledního vyučování to vypadalo, že odpoledne nás počasí asi ven nepustí. Což se taky potvrdilo. Odpoledne jsme dohrávali vědomostní soutěže, které jsme měli rozehrané z předchozích dnů. Po vyhlášení vítězů jsme využili toho, že se počasí umoudřilo a před chatou jsme si opekli a snědli špekáček.

Čtvrtek 13. 10. 2016

Tento den jsme už začínali od rána cítit, že škola v přírodě se nám blíží ke svému konci a proto jsme si ho chtěli náležitě užít. Po dopoledním vyučování jsme byli rozděleni do skupin a postupně vypouštěni na trať orientačního běhu. Nebylo to jen o rychlosti, ale po cestě jsme odpovídali na různé vědomostní otázky. Všichni jsme si to náležitě užili a hlavní také bylo, že se nikomu nic nestalo. Po vydatné večeři jsme dostali sladkou odměnu v podobě poháru. Namlsaní dobrotou jsme poté vyrazili na závěrečnou diskotéku, kde jsme nechali poslední zbytky svých sil. Teď už jen postel, ráno sbalit a hurá domů!!!

Menu

Dobrý den,

dojeli jsme v pořádku do hotelu Krásná vyhlídka.