ŠvP 3.A, 3.B, 3.C Benecko - hotel Dana 15.6.-20.6.2015

Fotografie z naší školy v přírodě najdete zde.

Den první 15.6. 2015

Zdravíme se Školy v přírodě!

Dorazili jsme bezpečně na místo. Ubytovali jsme se na pokojích a poobědvali. K obědu jsme měli špagety se sýrem. Teď nás čeká odpolední program, zopakujeme si matematiku, češtinu a prvouku a potom nás čeká odpolední program - hry v učebně.

Počasí se nám trošku pokazilo, ale doufáme, že se brzy vyčasí a vykoukne na nás sluníčko.

Brzy se zase ozveme.

Odpolední program jsme zahájili režimem dne a seznámením se s pravidly našeho pobytu. Poté jsme napsali pár pohledů a dopisů (zprávy maminkám). A následoval sportovní srandamač.

K večeři jsme měli uzené maso s bramborovou kaší.

Můžete sledovat fotky, které budeme postupně přidávat!

Co nás čeká v úterý 16. 6. 2015:

- návštěva dolomitových Bozkovských jeskyní

- návštěva města Semily (návštěva muzea Semily, návštěva kostelní věže sv. Petra a Pavla, návštěvy staré dobové roubenky s tradičním řemeslem - pilníkářství).

Den druhý 16. 6. 2015

Druhý den nám přálo počasí už od rána. Po snídani, která byla připravená formou švédského stolu si nás vyzvedl v půl osmé před naší ubytovnou autobus, který nás dovezl do nedalekých Bozkovských jeskyní.

Pro některé z nás to byl nezapomenutelná zážitek. Během několika málo minut jsem vstoupili do jeskyně a teplota vzduchu se změnila o několik desítek stupňů. Prošli jsme si jeskyně, uviděli krápníky a jezírka. Krásný pohled!

Po návštěvě jeskyní jsme se nechali autobusem odvézt do města Semily. Zde pro nás místní Muzeum připravilo odpolední program. Ve třech skupinách jsme navštívili tři místa - muzeum, kde jsme viděli výstavu starých jízdních kol, dále výstavu obrazů. Ve druhé části nám bylo umožněno, navštívit věž místního kostela... Z ptačího pohledu jsme měli město Semily jako na dlani a závěr programu jsme dovršili v místní zrekonstruované roubence, kterou jsme si prohlédli, dozvěděli jsme se něco o bylinkářství a o pilníkářství a vyrobili jsme pro maminky dárek.

K večeři bylo rizoto. Po večeři jsme se pustili do sportovních aktivit. S panem učitelem jsme hráli přehazovanou a ti, kteří nechtěli sportovat, tak si stavěli v lesích domečky z přírodnin.

Už se těšíme na středu!

Zdravíme a posíláme pusu!

Den třetí 17. 6. 2015

Středeční den jsme zahájili jako už tradičně snídaní. Mohli jsem si vybrat z toho, co máme rádi. V nabídce byla šunka, sýr, marmeláda, máslo a lupínky s mlékem. Dopolední program byl v režii pana učitele Staňka a paní učitelky Jaroševské. Opakovali jsme slovní druhy, potom jsme psali slohovou práci na téma "Z deníku ze ŠvP" a pak jsme hráli hry. K obědu jsme měli kuře alá bažant. Po obědě následovala chvilka na odpočinek.

Dneska za námi přijela paní učitelka Černá, tak jsme měli všichni velikou radost, že už je zdravá!

Odpolední program se opět nesl v duchu sportu. Hráli jsme sportovní hry a plnili různé disciplíny.

K večeři byly zapečené těstoviny s kyselou okurkou.

Večerní program byla diskotéka.

Den čtvrtý 18.6. 2015

Dnešní ráno jsme se probudili do deště. Trochu se ochladilo a tak máme naplánovanou na odpoledne jen krátkou vycházku a pokud se počasí neumoudří, tak hry a soutěže v místnosti.

Dopolední program vedla paní učitelka Černá a pan učitel Staněk. Zatímco pan učitel Staněk přísně lpěl na všech definicích slovních druhů, paní učitelka vyučovala zásady správného zálesáka a Morseovu abecedy. Všichni jsme pak zkoušeli vymýšlet různé šifry a jiní z nás hádali, co zašifrovaného se v textu skrývá.

K obědu byly knedlíky plněné uzeným a zelím.

Teď odpočíváme během polední pauzy na pokojích a těšíme se na odpolední program!

Fotogalerie

Menu

Dobrý den,

dojeli jsme v pořádku do hotelu Krásná vyhlídka.