ŠVP - Křivoklátsko - 1.A, 2.B

Den první...

... po příjezdu jsme se ubytovali a rozdělili jsme si pokoje. Moc se nám ubytování líbí. K obědu jsme měli holandský řízek s bramborovou kaší. Po obědě jsme si odpočinuli a vybalili jsme si věci.

Po poledním klidu jsme vyrazili na malou obhlídku terénu, abychom věděli, kde se nacházíme a vedoucí nám představili celotýdenní program.

Odpoledne jsme díky počasí strávili pod pergolou, kde někteří z nás malovali, jiní hráli přivezené hry a další si povídali. Pan učitel s paní učitelkou po nás stříkali vodu na osvěžení. Z malé fontánky na dvorku jsme si udělali "aqua atrakci", všechny nás to bavilo, lít vodu po sobě i po panu učiteli.

Po večeři jsme vyrazili na procházku po okolí a poznávali jsme prostředí, do kterého jsme přijeli.

Večer nás čekalo koupání a mytí a po "odpískání" večerky jsme ulehli do postelí a skoro všichni jsme spali až do nového dne.

Máme pro Vás první fotografie z našeho týdenního putování a už se těšíme na další den, kdy pro nás začíná olympijský týden!

Fotografie z naší týdenní výpravy zde.

Den druhý...

.... do druhého dne jsme se probudili s příjemnou náladou. Sluníčko nás zase provázelo už od rána. Po snídani jsme se chvilku učili. Prvňáci četli v dovezené knížce Kvak a Žbluňk a druháci počítali v matematice.

Pak následovala vycházka do okolí, došli jsme k řece Berounce, kde jsme se trochu osvěžili a brouzdali jsme se v řece. Viděli jsme i projíždějící vodáky a naučili jsme se jejich pozdrav "Ahóóój", po asi kilometrové stezce zpět na ubykaci jsme se občerstvili a pak jsme hráli hry.

Po obědě jsme chvilku odpočívali a po poledním klidu jsme vyrazili s vychovateli na hřiště. Kolem čtvrté hodiny nám trochu přestalo přát počasí a my jsme zažili padající kroupy, pro některé z nás to byl zážitek, který jsme nikdy neviděli.

Kvůli nepřízni počasí jsme museli být v jídelně, kde jsme hráli různé hry - pantomima, povídali jsme si o zážitcích z dnešního dne a také jsme dělali vědomostní souboj.

Po večeři se počasí zase vyjasnilo, tak jsme vyrazili do našeho sportovního areálu, kde jsme hrálo fotbal, vybíjenou, tenis, badminton, frisbee a další hry. Těsně před ulehnutím do postelí jsme vyhlásili soutěž z odpoledne a získali jsme ocenění a diplomy.

Večer nás čekalo rychlé sprchování a kontrola, zda někdo z nás neměl klíště. Všichni jsme bez klíšťat, tak jsme mohli v klidu jít spát. Těšíme se na další sportovní den!

Den třetí...

...dnešní den začal trochu pod mrakem, po snídani jsme se opět vrhli na dodělávání školních povinností. Opakovali jsme matematiku, český jazyk a tělocvik. Těsně před obědem jsme psali do deníčků ze ŠvP, které si vedeme a také jsme Vám (maminkám), napsali pohled. Tak se těšte na psaní od nás! :-)

Po obědě jsme chvilku odpočívali a po poledním klidu jsme vyrazili na sportovní utkání - soutěžili jsme v běhu, hodu, skoku a přeskoku přes švihadlo. Po návratu na ubytování jsme začali "balónkovou párty", ke které jsme přidali po večeři ještě diskotéku. Všechny nás to moc bavilo. Však se podívejte na fotky, jak řádíme!

V zápalu tance a řádění nám ani nezbyl čas na stýskání po domově.

Ještě Vám zveřejníme výsledky z dnešního dne, abyste věděli, jaké atlety doma máte... :-)

SKOK

3. místo Natálka Říhová

2. místo Jakub Šafařík

3. místo Míša Hesová

Všem kamarádům gratulujeme a těšíme se na zítřejší sportovní disciplíny a výlet, který nás čeká.

Ještě před půlnocí snad přibudou i fotky s našimi aktivitami!!!!!

Den čtvrtý...

... dnešní den jsme zahájili jako tradičně snídaní. Po snídani jsme se pustili do savování triček, abychom si z našeho týdenního pobytu něco přivezli.

Odpoledne jsme vyrazili na vycházku na vyhlídku a na zříceninu hradu Libštejn. V podvečer jsme se pustili do sportovních aktivit - tenis, vybíjená, fotbal, badminton a další.

Těšíme se na další den a zítřejší výlet!

Den pátý...

... dnešní den jsem od rána byli v očekávání a těšili jsme se na výlet. Kolem desáté hodiny jsme dorazili na Křivoklát, kde jsme navštívili hrad, prohlédli jsme si prostory hradu a pak utratili jsme všechny peníze, nakoupili jsme dárky pro maminky a vrátili jsme se zpět na ubykaci.

Pro velký úspěch jsme si po večeři zopakovali úterní diskotéku, aby se nám dobře spalo a už jdeme pomalu do postýlek.

Už se těšíme do Prahy!

Menu

Dobrý den,

dojeli jsme v pořádku do hotelu Krásná vyhlídka.